mandag 2. september 2013

Glimt fra hverdagen

Flotte blomster jeg fikk da Kristina besøkte meg i helgen. Så kjekt å treffe gamle venner fra Bibelskolen.
Da var høsten ankommet, noe vi kan se av kalenderen og kjenne når vi tar en tur utendørs. Fortsatt er temperaturen oppe i 17 grader på dagen, men morgen og kveld er det atskillig kaldere. I løpet av sommeren har jeg forflyttet meg fra Nærbø, og inntatt Sørlandet igjen. Dette er faktisk sjette året jeg bor i Agder, dog første gang jeg bor i Aust-Agder. 

Har lenge tenkt jeg skulle legge inn noen bilder fra hva jeg har drevet med den siste tiden, men har vært noe galt med minnekortet på mobilen, så de fleste bildene har ikke blitt lagret.

Har begynt i ny jobb som ungdomsarbeider, og reiser også litt rundt for å holde andakter. Så langt har det vært veldig bra, og jeg angrer ikke at jeg takket nei til tilbudet om fysioterapiutdanning i Bergen. Det er mye mer givende å få være med å fortelle andre om Jesus! 

Fortsatt drikker jeg te, og tar med dette budskapet fra koppen min:
"Du er ikke det du sier - du er det du gjør"
Ha en strålende uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar