onsdag 12. februar 2014

Noen tanker en onsdagskveld

Er klar for å gå på jobb, glad for at det ikke er langt å kjøre i kveld. Har brukt dagen til å studere Bibelen, trene og bake scones. Kjenner det skal bli godt å treffe folk.

Siden nyttår har det gått i ett, og det har vært mange gode dager. Forrige helg var jeg i Oslo hos noen venner. Var kjempegøy, spesielt å få gå en lang skitur i Nordmarka. Sist uke hadde vi møteuke i Konsmo, veldig spennende. Ellers er det mye møter, litt sosialt og tid til å henge med både ungdommer og voksne.

Har begynt å bake litt, og har også planer om flere skiturer, kanskje i morgen. Kjenner at jeg blir rastløs av å være mye i ro på dagene, så skulle gjerne hatt en hobby hvor jeg fikk brukt kroppen litt. Har lyst til å lære å hekle og spille gitar, men du er ikke akkurat særlig fysisk aktiv da.

Har i det siste blitt opptatt med hvordan jeg lever, om livet mitt vitner om Jesus. Ønsker å være et vitne for Han, men er så ofte så stille.

Tror kanskje jeg har verdens beste  jobb.

Begynner faktisk å bli litt lei av å drikke te, etter flere kopper daglig de siste årene.. Men vil ikke begynne med kaffe.

Yes. Time for working.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar